sobota 11. októbra 2008

3.kapitola-Sklamanie

Povedal,že som úžasná...bojí sa o mňa,pomyslela si Angie a pocítila chvenie po celom tele.Ďakujem Remus,budem si dávať pozor."povedala.Chvíľu na seba s úsmevom pozerali.


,,Tak,myslím,že je najvyšší čas ísť na večeru."prebral sa Lupin.
Hneď ako to povedal,Angeline nahlas zaškŕkalo v bruchu.
,,Dobrý nápad."povedala som smiechom.
Veľká sieň už bola plná na prasknutie.Všetci veselo džavotali a jedli...toľko jedla Angelina ešte nikdy v živote nevidela.
,,Amanda mi o tomto hovorila,ale nemyslela som si,že je to také...veľkolepé."žasla Angelina a obzerala sa po stoloch.Hľadala postavu s čiernymi vlasmi.O chvíľu ju zbadala.
,,Remus?Nehnevaj sa,hneď som tu."
,,Jasné,len bež."povedal Remus chápavo.
Bežala k postave s dlhými čiernymi vlasmi a poklepala ju po ramene.
,,Ahoj.Nevideli sme sa už niekde?"spýtala sa veselo.
Postava sa otočila a zvýskla.
,,Angelina!"
,,Ahoj Mandy."pozdravila ju Angie.
,,No vitaj,takže ty si sa rozhodla,že pôjdeš do Chrabromilu?"spýtala sa čiernovlasá Mandy,ibaže už trošku nahnevane.
Angelina sa zasmiala.
,,Ale no tak Am,vieš,že som nerozhodovala o tom ja.Aj tak nechápem,čo ty robíš v Slizoline."usmievala sa Angie.
,,To je jedno.Vidím,že si sa dostala do veľmi zaujímavej skupiny,však?Potter,Lupin a Black!"povedala podráždene Mandy.
,,Remusa vynechaj,ten je v pohode.A Blacka si nevšímam,to on stále dolieza."vysvetľovala Angie.
,,Fajn!"odsekla Mandy a obrátila sa Angie chrbtom.
Angelina pozerala na jej chrbát ako obarená.Akoby dostala po papuli.A to všetko kvôli tomu sprostému Blackovi!
Obrátila sa a išla si sadnúť k Lupinovi.Veľmi sa nepotešila,keď si všimla,že si musí sadnúť medzi Siriusa a Remusa.Ale nechcela sa Blackovi vyhýbať.
,,Tak ako?"spýtal sa jej s úsmevom Remus,keď si sadla.
,,Nijako.Hnevá sa na mňa,lebo sa s vami bavím."odpovedala Angie a pozrela na Siriusa.
Aj Remus naňho pozrel.
,,Aha...chápem."povedal.
Angelina si nabrala všetko jedlo,čo jej prišlo pod ruku a zchuti jedla.
,,Fííha,toľko toho zješ a stále máš také ploché bruško."
Angie sa mykla a takmer jej zabehlo.Nechcela,aby Am videla ako sa rozpráva so Siriusom.Pozrela naňho,šibalsky sa usmieval.Chcela mu niečo povedať,ale nemohla.
Ježiško,však on je taký krásny,čo som bola doteraz slepá?Tie jeho vlasy,oči,ruky,pery...
,,Angelina?"
Znovu sa mykla,tentoraz ju šťuchol Remus.
,,Už si dojedla?"spýtal sa.
,,Čo?Ja?Nie...vlastne áno."povedala zmätene Angie a vstala.
Sirius na ňu ešte stále pozeral,ale už mal na tvári iný úsmev-víťazný.
Tak to teda NIE!! pomyslela si Angelina a chytila Remusa za ruku a ťahala ho k východu.Zbadala ako Sirius zalapal po dychu.V duchu sa zasmiala.
Remus na ňu trošku nechápavo pozeral.
,,Prepáč,len som chcela spôsobiť Siriusovi menší šok."smiala sa Angie.
,,To ti vyšlo.Akurát,že ma Sirius ešte dnes zabije."smial sa aj Lupin.
,,Ups...to ma nenapadlo."
,,Poď.Ideme do klubovne,ja už si s ním poradím."povedal Remus veselo.
Spolu s Angelinou si sadli na kreslo ku kozubu.Nesedeli však dlho,o chvíľu s rachotom vošiel Sirius.
Už je to tu."povedal Remus a potláčal smiech.
Angelina vôbec nechápala,čo mu je také smiešne,veď Sirius vyzeral,že bude vraždiť.
,,Remus John LUPIN!"Ty KLAMÁR!"zvolal Sirius.
,,Čo sa deje Tichošlap?"spýtal sa Remus a v tom momente naňho letelo jedno zo Siriusových zaklínadiel.Remus sa uhol,preskočil kreslo a utekal do chlapčenských izieb.Sirius šprinty za ním.A hneď za Siriusom sa objavil vyrehotaný James a vystrašený Peter.
To bude show!"smial sa James.
Z chlapčenských izieb bolo počuť rachot a Sirius vypadol z dverí.Ležal na zemi a smial sa ako blázon.Hneď vyšiel aj dosť strapatý Remus.
,,Použil som naňho štekliace zaklínadlo."povedal Remus tónom akoby sa nič nestalo.
,,Zruš to ty blázon!"zakričal cez smiech Sirius.
,,Kamoško,jediný kto tu teraz vyzerá ako blázon si ty."povedal James.
Angelina pozerala na Siriusa.
Je zlatý,keď sa takto smeje,pomyslela si a hneď si za to dala v duchu facku.
Remus sa asi zľutoval,pretože zachvíľu sa Black prestal rehotať,len vyčerpane ležal na zemi.
,,Sirius,asi nie si jediný kto ma zálusk na Clloudovú."vyhlásil James.
,,Veru,dnes po nej ešte aj slizolinčania slintali."ozval sa Peter a tiež mu po brade tiekla dlhá slina.
,,Nemyslel som ich,mám na mysli tuto nášho Námesačníka."uškrnul sa James.
Remus ho ignoroval.
,,Sirius,nechaj Angelinu na pokoji,nevidíš,že nemá záujem?"dohováral mu Remus.
,,Má,len o tom ešte nevie!"odvrkol Sirius a pozrel na Angelinu.Tá sa začervenala.
,,Vidíš?Teraz som to povedal."povedal s úškrnom Sirius.
Je to totálny idiot,ja som totálny idiot! myslela si Angie.
,,Dobrú noc."povedala Angelina a kráčala na izbu.Na to,že je tu len prvý deň,zažila toho až-až.
,,VÁÁÁÁV!"ozvali sa štyri hlasy,keď vošla dnu.

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

Ahoj!
Máš veľmi epkný blog, krásne poviedky a ešte mrajšie nápady. Z celého srdca ti držím palce aby si mala úspešný a krásny blog =) veď aj máš, ale ľudia nechodia, že? =D ale nevadí, na kvalite ti to neuberá =D
P.S.- Nespriatelíš?